Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 29.04.2024, 02:47

Відділ освіти Витвицької ОТГ

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2019 » Січень » 3 » 02 та 03 січня 2019р. відбулася зустріч з громадськістю на якій був зачитаний звіт відділу освіти Витвицької ОТГ за 2018р.
22:45
02 та 03 січня 2019р. відбулася зустріч з громадськістю на якій був зачитаний звіт відділу освіти Витвицької ОТГ за 2018р.

З метою належної організації на території громади системи освіти, розвитку мережі навчальних закладів, зміцнення їх матеріальної бази та забезпечення фінансового і господарського обслуговування функціонує відділ освіти Витвицької ОТГ.

Протягом 2018р. у відділі освіти:

  • Здійснювалося впровадження державної національної політики в галузі освіти Витвицької ОТГ на основі положень Конституції України, законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, наказів та інших нормативно-правових документів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, розпоряджень голови Витвицької сільської ради об’єднаної територіальної громади, а також положення про відділ освіти.
  • Впроваджувалася програми розвитку освіти Витвицької ОТГ, контролює їх виконання.
  • Здійснено контроль за дотриманням установчих документів закладів освіти та за фінансово-господарською діяльністю закладів освіти згідно наказу №107 від 07.08.2018р.
  • Проведено конкурс на посаду директора Розточківської гімназії.
  • Здійснено підготовку питань для розгляду їх на засіданнях виконавчого комітету та сесій Витвицької сільської ради ОТГ.
  • Організовано навчання працівників закладів освіти з питань пожежної безпеки та електробезпеки, охорони праці, навчання операторів котельні.
  • Проведено три засідання колегії відділу освіти (четверте планується провести 28.12.2018р.) .
  • Проведено та оформлено протоколами 8 нараз з керівниками та їх заступниками та 19 нарад з працівниками відділу освіти.
  • Відряджено на курсову підготовку та семінари 139 педагогічних працівників та 12 учнів.
  • Проведено атестацію 5 робочих місць.
  • Проведено атестацію 12 педагогічних працівників з присвоєнням відповідних кваліфікаційних категорій та розпочато атестацію ще 15 педагогічних працівників.
  • Видано 198 наказів з основної діяльності, 70 наказів з кадрових питань (особового складу) тривалого строку зберігання, 59 наказів з кадрових питань (особового складу) тимчасового строку зберігання.
  • Станом на 26 грудня отримано, опрацьовано та виконано 1800 вхідних листів.
  • Станом на 26 грудня зібрано інформацію і відправлено 1086 вихідних листів.
  • Зареєстровано і видано 2 довідки.
  • Зареєстровано і опрацьовано 40 заяв, отримано та надано відповідь на 9 звернень та скарг.
  • Проведене одне службове розслідування.
  • Організовано замовлення та видано 57 свідоцтв про базову загальну середню освіту, 58 додатків, 28 атестатів, 28 додатків, 65 похвальних листів, 1 золоту медаль.
  • Перевірено статистичні звіти закладів освіти (ЗНЗ-1, РВК-83, ЗСО-1, 85-к) та подає зведені статистичні звіти в департамент освіти, науки та молодіжної політики (РВК-86, РВК-83, Д-4, Д-6, Д-7-8, Д-9, ЗВ-1, 85-к).
  • Здійснено організаційний супровід проведення олімпіад, конкурсів-захистів, турнірів, учнівських та професійних конкурсів.
  • Забезпечено ведення кадрової роботи: особових справ і трудових книжок працівників відділу освіти та керівників закладів освіти;
  • Забезпечено систематичне надання методичних рекомендацій щодо роботи з кадрових питань, ведення кадрової документації у закладах освіти.
  • Реорганізовано Липівську та Лужківську ЗОШ І ст.. з отриманням статусу філій.
  • Забезпечено підготовку інформації та виконання розпоряджень і доручення Витвицького сільського голови.
  • Проведено облік дітей і підлітків шкільного віку в базі ІСУО.
  • Підготовано і здано статистичну звітність РВК-77).
  • Здійснено моніторинг працевлаштування випускників 9-х та 11-х класів, обліку відвідування, захворюваності, медичного обслуговування.
  • Організований супровід методичної роботи.
  • Розроблено і впроваджено структуру методичної роботи з педкадрами.
  • Здійснено координацію роботу міжшкільних методичних об`єднань.
  • Організовані наради, семінари з метою методичного супроводу педагогічних працівників.
  • Забезпечено оновлення інформації в Мережевій базі даних.
  • Скоординовано роботу щодо організації та проведення зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації.
  • Проведено ознайомлення керівників закладів освіти за змінами в законодавчій базі з питань освіти.
  • Забезпечено функціонування перших класів НУШ та на 100% їх забезпечено комп`ютерною технікою, меблями, дидактичними матеріалами та мультимедійною технікою.
  • Отримано і розприділено 4 комплекти меблів, 4 мультимедійні проектори та 6 комплектів Lego.
  • Для ЗЗСО розроблено та укладено договори і відповідно закуплено 84 шт.ділової документації, 2 комплекти комп`ютерної техніки, 19 ноутбуків, 20 комп`ютерних мишок, 9 телевізорів, 1 інтерактивну панель, 6 ламінаторів з плівкою для ламінування, 14 принтерів з папером А4, 13 класних дощок, 3 стінки, 20 шаф малих, 6 шаф великих, 4 шафи маленькі з приставками, 8 килимів, 6 фліп-чартів, 69 стендів, 506 підручників для 3,4,7,8 класів.
  • Забезпечено рознарядку і сортування 1796 підручників для 1,5 та 10 класів.
  • Проведено Інтернет до закладів освіти: (до початкових класів 6 ЗЗСО та до комп`ютерних класів з встановленням мережі та до кабінетів директора 2 ЗЗСО).
  • Налагоджено роботу з ІППО Івано-Франківської обл, ІРЦ Долинської РДА, Долинським районним відділом управління державної служби з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області, Долинським міськрайонним відділом державної установи «Івано-Франківськиого обласного лабораторного центру Міністерства охорони здоров’я», управлінням Держпродспоживслужби в Долинському районі, Управлінням освіти Долинської РДА та ін.
  • Здійснено сприяння в проходженні практики за комп`ютерами учнів 10 класу Витвицького ліцею.
  • Забезпечено формування справ згідно затвердженої номенклатури.
  • У 2018р. здійснені заходи з метою відкриття трьох дошкільних груп при ЗЗСО. Загалом у 2018р. збільшилося кількість місць в ЗДО до 50, що в сумі становить 126 місць. Це забезпечило збільшення відсотка охоплення дітей ЗДО до 43%.
  • Здійснені заходи з отримання і реєстрації нового шкільного автобуса і надано його в користування Витвицькому ліцею.
  • На підставі рішення сесії Витвицької сільської ради об’єднаної територіальної громади «Про перейменування закладів освіти Витвицької ОТГ» від 26 червня 2018р. №527-20/2018 забезпечено перейменування закладів та здійснена підготовка примірного статуту ЗЗСО згідно чинного законодавства.
  • Прийнято участь у 23 нарадах та семінарах та колегіях для працівників відділу освіти, з них один в м.Київ.
  • Проводилась підготовка проектів рішень на сесії та засідання виконкому з питань освіти.
  • Проведено реєстрацію і підготовано для оплати 25 звітів на відрядження на курси НУШ (оплачено), 12 звітів на відрядження на курси за 2017р. (оплачено), 27 звітів на відрядження на курси за 2018р. (не оплачено).

Недоліки:

  • Недостатньо інформаційно наповнено сайт відділу освіти Витвицької ОТГ.
  • Не вчасне і не вповній мірі розміщено на сайті відділу освіти фінансові звіти тих закладів освіти, які не мають власних веб-сайтів.
  • Не достатньо скоординовано питання організації харчування у шкільних їдальнях.
  • Мало уваги приділено вчасній подачі інформації керівниками закладів освіти, відповідному оформленні документів та аналізу нормативно-правової бази з керівниками закладів освіти.
Переглядів: 181 | Додав: osvitavutv | Теги: Звіт відділу освіти Витвицької ОТГ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024